god dag!

sitter här nyfixad, duschat, tvättat håret, fönat håret, plattat håret, stylat håret med lite vax i topparna, sminkat mig, klätt på mig och satt läppglans från make up store på läpparna (: färdig med andra ord. bussen till hässleholm går om 20 min, så jag passar på att blogga lite. det är skumt, här sover jag inte mer än sex timmar per natt och är ändå helt utvilad. hur kommer det sig, när jag sover ca 10 hemma och är trött?! konstigt det där. men det är skönt att vara utvilad iallafall. i hässleholm ska vi kika runt lite i affärer och sen kl 17 ska vi gå på bio, förtrollad blev det, har velat se den länge så det ska bli mys. blev lite chockad när vi beställde biljetterna, haha. det är tre rader i biografen ^^ liten! eventuellt ska vi ut och dansa på krogen, bara jag och my ikväll. men vi får se hur pass pigga vi är efter bion. vi skulle hem till hennes syrra ikväll på middag, men syrran jobbar ikväll och kan imorgon kväll ist, men då är det 20 års gräns på krogen här och lillskruttan är ju 18 år.. så det går ju inte. så det blir middag hos syster imorgon och på dagen ska jag äntligen få träffa malin. storfisen (: vad jag längtat! ♥

nu ska jag packa ihop lite saker och sen måste vi gå (: hoppas ni får en bra dag, hörs sen! puss&kram.

image4232



Kommentarer
Postat av: Marina

Låter som en störtskön fredag! -Störtskön, säger man så fortfarande? ;P

2008-02-22 @ 14:28:16
URL: http://www.hennes.blogg.se
Postat av: K A I S A

uhm.. jag vill se den där filmen :)

2008-02-22 @ 14:29:35
URL: http://asiap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback