Godmorgon (:

väckarklockan ringde för 45 min sen, har duschat och sitter och äter frukost nu, te och ostmackor. mamma kör mig idag till arbetsterapin, sen när jag kommer hem vid tolvtiden ska jag sortera tvätt och tvätta 4 maskiner så jag har med mig det jag vill ha med mig till mysan (: måste lägga över lite låtar på mp3n också.. och packa och välja filmer.. tar med mig bärbara dvd spelaren som är perfekt att ha på tåget. ska bli så kul att åka iväg, men jag kommer sakna alex som bara den.. vi har aldrig varit ifrån varandra så länge. det går nog bra! han jobbar ändå dom dagarna, så vi skulle knappt ses ändå.

när jag kollade i min kallender i går såg jag att det är fyra månader kvar tills vi gifter oss. helt galet vad tiden går fort (: jag har ju sagt att det inte ska omvandlas till en bröllopsblogg det här, och det ska det inte, men här hemma pratar vi dagligen om den stora dagen (: får alltid höra från alex "tänk att du ska bli min fru, kunde inte bli lyckligare" och det kan inte jag heller ♥

så ikväll blir det packa och fixa allt inför imorgon, tåget går halv elva. älsklingen kör mig till tåget och pussar och kramar hejdå.

nu ska jag dricka upp mitt te och borsta tänderna, förhoppningsvis (om inget går galet) så kommer jag hem med två vita prydnadskuddar till sängen ^^ ni får se sen (:

ha nu en jättebra dag! puss&kram ♥



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Ska bli kul att få träffa dig också. :) En bamsekram ska du få!! :D

Postat av: Vemundmarlin

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2009-07-21 @ 10:11:56
URL: http://vemundmarlin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback