hemma igen.

det var riktigt kul att åka runt på lite second hand butiker idag (: hittade en del saker. och är nöjd. tolv inredningstidningar som jag inte läst för 2 kr st, en äldre silverbricka som jag ska ha vita blockljus på för 10 kr, ett par mörkbruna vintagestövlar med foder för 10 kr och ett par kängor med foder till älsklingen för 10 kr. riktigt nöjd!

om tio minuter ska jag börja tvätta, har redan sorterat all tvätt så det är bara att gå ner och slänga in i maskinerna, skönt. sen ska jag blogga medans jag väntar på att maskinerna ska bli klara (:

håller på att ladda batteriet till kameran så jag kan fota fynden och även min sminkväska som jag fick av älsklingen innan. (: den är riktigt bra, nu håller jag reda på allt smink!

nu ska jag fota grejerna så lägger jag upp dom snart! puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback