iih.

öppnade posten nyss.. har fått 350 kr i checkar på h&m, wii. imorgon ska vi åka till skärholmen, då ska dom med och jag ska kika på lite stuff. kanske underkläderna till bröllopsnatten? vi får se. vi ska även titta efter jacka till mig, den var slut där vi var idag.

dagen/kvällen har varit helt underbart mysig. även fast jag blev besviken över "massagen".. det var ju mer en undersökning om ryggen, 20 min knådade han lite på mina axlar, så jag hängde läpp när vi gick därifrån, inte igen. gilda är mycket bättre! sen åkte vi hem och duschade och bytte om och gick på mysig restaurang! satt och myste länge efter maten och pratade om bostadsrätten.. den där med sjuttiotalstapeter ni vet.. utgångspriset var 895k och vi har prutat ner den till 795k.. så vi får se. ska bestämma oss tills imorgon, jag är skeptisk. hjälp. det är så svårt att förstå att den kan bli fin, riktigt fin.. och den är ju billig.. men mycket jobb. och vill vi och kan vi det nu innan bröllopet? orkar vi det? måste räkna lite på vad renoveringen skulle gå på.

imorgon ska vi även hämta upp isabella från skolan, hon går i tvåan på lågstadiet och är hur gullig som helst (: träffade henne och hennes mamma när jag fikade häromdagen och hon ville sågärna träffas, så jag ska ta med mig adolf och alex och gå och möta upp henne när hon slutar vid 13.20 imorgon. mysigt! hoppas det inte är lika kallt imorgon som det var idag. som sagt, jag fryyyser i min skinnjacka!

sista dagen imorgon innan älsklingen börjar jobba igen, nio dagar i sträck. huu, börjar bli jobbigt att vara ifrån varandra så mycket. bara tänka positivt (; han jobbar ju ihop till både bröllop, nya möbler och thailandsresan! jag ska sysselsätta mig så gott det går. får se vad jag hittar på. men imorgon är han min (: hela kvällen.

nu ska jag leta lägenhet och planera lite och mysa (: puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback