Kärleksregn!

det blev ingen utflykt idag, det spöregnar. vi tog en mysig (men blöt) promenad i regnet under mitt nya gröna paraply, hand i hand, så mysigt (: sitter och räknar lite på vad vi kommer kunna lägga undan tillsammans under det här året och det blev en hel del, så skönt att veta att man kan köpa de möblerna vi verkligen vill ha, renovera precis som vi vill ha. det känns så underbart att alla våra drömmar går i uppfyllelse. är så glad och lycklig :D kunde inte önska mig ett bättre liv än vad jag har med alexander. han är verkligen den jag vill leva resten av mitt liv med. trodde aldrig att jag skulle vara så säker på någonting. men med honom är allt så självklart. "jag längtar jättemycket efter dig hjärtat. och nu kan jag knappt bärga mig tills jag får se dig igen. älskar dig oändligt. det är verkligen du och jag. det är meningen att vi två ska leva tillsammans sida vid sida förevigt" sms jag fick igår av älsklingen. du gör mig så lycklig älskling. du är verkligen min andra hälft ♥

nu ska vi klä på oss och åka till coop och handla, ikväll blir det nachotallrik med köttfärs, nachochips, tacosås, gräddfil, sallad, majs och gurka. jumi (: sen myskväll med film och hålla om varandra i soffan. älskar våra myskvällar!

puss.

image4266



Kommentarer
Postat av: reine liil

Vackert :D

2008-02-26 @ 16:55:48
URL: http://refia.blogg.se
Postat av: Malin Inspiration & design

Underbar bild. Gör något av den gumman. Rama in & ha vid sängen!! Den är så fiin! Ni är fina! Pöss!

Postat av: Leva

Instämmer med föregående talare...
Uuuunderbar bild!!!

2008-02-27 @ 01:14:33
URL: http://leva.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback