kollage maraton.

haha, det blev en del kollage nu (: hoppas jag inte tröttar ut er. ska klä på mig nu och gå ner till centrum och gå till apoteket och köpa hostmedicin, har fått en jobbig torrhosta. promenaden skippar jag, det får räcka med promenaden till centrum.. det är slaskigt ute. snabbt det försvann image4003 ska även gå till affären och handla till muffinbak! ska överaska min kärlek med chocklad muffin tills ikväll. nam nam.

sen när jag kommer hem ska jag baka, bada, läsa inredningstidningar, rensa och slappa! skön söndag image4004

puss&kram!

image4007



Kommentarer
Postat av: Caroline.

Vad kul att du gilla bloggen : ) Nej vi har inte tagit reda på vad det är för kön på bebisen. Magkänslan säger iallafall pojke. Familjen/släkten tror på flicka så det ska bli kul att se : )

2008-02-03 @ 15:35:53
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej! Vad fina kollage du har gjort tjejen! =) God muffinsen ser ut. Blir så sugen nu ju!! *langa över nårra te mej vetjja! ;) Hörs sen! =)

2008-02-03 @ 16:10:41
Postat av: fanny

caroline: spännande det blir då :) skulle inte heller vilja veeta vad det var innan.. mer spänning då.. fast svårare att inreda rummet iof (: kram

2008-02-03 @ 16:13:06
URL: http://pinkpills.blogg.se
Postat av: fanny

malin: tack gumman! ja, dom är klara nu.. ska smaka på en! om vi flyttar till malmö får vi ses och ha bakdag! det gör vi! ringer dig ev. ikväll. eller om du ringer mig? kram

2008-02-03 @ 16:13:58
URL: http://pinkpills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback