Lista


(x) pratat i telefon i mer än sex timmar
(x) haft sex mer än 4 timmar
(x) stannat uppe hela natten
(  ) sett ett brinnande hus
(  ) har vart vaken i en vecka
(  ) inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet

(  ) har kört över 200km/h
(x) åkt ambulans
(  ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
(  ) blivit puttad i en pool med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
(x) brutit ett ben
(x) sovit på sjukhus
(x) fångat en fisk och sen ätit den
( ) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(x) tror på spöken
( ) har rökt hasch
( ) har rökt mariujana

(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov
(x) tänkt på djurs liv
(x) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) känt sig som lyckligast i världen
(x) sovit naken
(x) svimmat
(x) gråtit på tunnelbanan
(x) haft sex på offentlig plats
(x) snattat
(x) tältat
(  ) drömt att jag haft sex med en vän/flera vänner
(x) haft sex med någon av dina vänner
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter

(x) gett en uteliggare mer än 100 kronor
(  ) spottat på någon jag ogillat
(  ) spytt på någon jag ogillat
(  ) hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
(x) haft sex i en IKEAsäng
(  ) haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
(x) varit svartsjuk

( ) hatat någon så mycket att du höll på att sprängas

Allmänt:

1. Vad heter du? Fanny alexandra magdalena
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Fanny!
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jonathan om jag vart en kille.
4. Vilket stjärntecken är du? Jungfrun
5. Vilken årgång är du? 1985
6. Vart bor du? Stockholm
7. Bott utomlands? ett år i USA (new york och chichago) 
8. Flyttat antal gånger? till eget utan mamma är det 4 ggr.
9. Vart skulle du vilja bo? I våran bostadsrätt som vi letar efter
10. Yrke? Homestyling/inredare

Utseénde:

1. Hur lång är du?
1,71cm
2. Hur mycket väger du? 50 kg.
3. Hårfärg och frisyr?  brunrött, hellugg och långt.
4. Ögonfärg? grönbruna
5. Mest nöjd med? helheten, men mest ögonen
6. Minst nöjd med?  min usla hållning.
7. Skostorlek? 36-38
8. Glasögon? jag har, men använder aldrig.. därimot har jag linser 
9. Har du några piercingar/tatueringar? tre piercingar, tre tatueringar. 

Favoriter:

1. Filmer? linas kvällsbok, uptown girls, crazy beautiful
2. Låtar? väldrigt blandat. men låtar med meningsfull text
3. Årstider? Julen!
4. Mat/dryck? plankstek & te 
5. Djur? katterna!
6. Färg? Grön är min favorit färg. svart är fint också.
7. Parfym? varierar mellan 14 st.
8. Tv-program? alla inredningsprogram, lyxfällan. 
9. Sysselsättning? just nu planera inredning till kommande bostadsrätt och leta efter bostadsrätt (:  planerar vårat juni bröllop och arbetstränar.

Kläder:

1. Vad använder du just nu för jacka?
Jag använder min svarta skinnjacka från h&m.  
2. Vad använder du just nu för skor? svarta mcboots.
3. Favoritfärg på kläder? Grönt och svart just nu.
4. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En vinterjacka, ska åka och kika på en idag.
6. Favoritaffärer? h&m, second hand.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? just nu ca 1000 annars mellan 100-2500kr.
8. Vad har du för byxstorlek? 27/32
10. Vad har du för tröjstorlek? 36/38.

Blandat:

1. vad heter din morfar?
Adolf heter min morfar
2. Vad har du i din jackficka just nu? läppglans från make up store, småmynt, kvitton.
3. Vad är du beroende av? alexander.
4. Vilket land kommer du i från? sverige, mexico, brasilien, usa och österrike.
5. Vad tror du på? mig själv att jag kommer lyckas med allt jag vill lyckas med.
6. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Nej, är inte med i svenska kyrkan längre.
8. Vad köpte du senast? ett par stuprörsjeans från h&m.
9. Har du nåt husdjur? våra katter, måns, vera och lucifer.
10. Vad bor du i? Just nu en hyresrätt på 106 kvm.. men letar efter en bostadsrätt på ca 70 kvm.

Prylar:

Plånbok:
en röd med en röd rosett.
Tandborste: en grön!
Smycken: förlovningsring, brythjärta, bismark armband..
Solglasögon: har massa, stora och roliga (;
Underkläder: aldrig bh, tycker det är obehagligt, sen sitter dom där dom ska (; vanliga trosor, är ingen stringmänniska.



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Jättefint kakel. Hade helt klart också valt sådant om det inte vore för att jag helst vill ha härdat glas. :)
Kram!!

Postat av: Conradastri

Great Site thanks

2009-08-17 @ 11:31:04
URL: http://conradastri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback