nystädat

åh va skönt. nu är hela lägenheten städad har storstädat alla rummen, rensat, dammsugit, torkat alla golven, tvättat fönster och ja, torkat av allt. skönt! (: är det fräscht i helgen också.

ska snart duscha, sminka mig och klä på mig.. har ingen aning om vad jag ska ha på mig än.. får fundera lite medans jag duschar (:

sen ska vi åka till sollentuna och alex föräldrar. mysigt, man blir alltid så välkommen där. dom är så snälla så (:

vi hörs senare, ha en mysig fredagskväll! puss&kram ♥



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration&design

Hea det så mysigt hos LAex föräldrar!!! =) Tack för dim fina kommentar hos mig. Vet att du bryr dig, oroa dig inte. .) Kraaaaaaamiiiiiis!!

2008-02-01 @ 17:40:41
Postat av: Mysan

gumman, jag saknar dig så himla mycket kom nuuuu, hoppas du fick mitt sms:)

2008-02-01 @ 23:24:32
URL: http://mysackan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback