orsaken till att jag inte gillar att dricka..

.. har jag fått svar på inatt. eller jag visste ju innan att jag inte tål alcohol. fyfan vad jag mått illa och kräkts, har vaknat en gång i timmen och fått springa till toaletten. uuh. när jag vaknade första gången och kräktes i en påse jag fick tag i, kunde jag inte andas och fick såklart PÅ. my var så snäll och satt med mig, hämtade vatten och var allmänt gullig, söten. måste duscha snart, känner mig så äcklig! jag var ju inte ens full igår.. vad drack jag?! 2 glas vin.. en öl, en halv drink.. hm. men som sagt, jag blir alltid likadan, måste ju vara att jag inte tål. idag blir det filmdag. bara mysa och titta på film. känner mig fortfarande orolig i magen :(

här är iallafall lite bilder från när vi kom hem. snygga som attans ^^

image4251

image4252

image4253

image4254

image4255

image4256

nu ska jag försöka äta lite frukost!



Kommentarer
Postat av: Bloggen om Sebastian Karlsson

Hejhej!

Du är varmt välkommen in hit och kommentera vårt senaste inlägg med en video, som vi vill att Du betygsätter 1-10. Läs mer i inlägget! :)

Hoppas du får en riktigt bra söndag!
// Maria & Patricia

2008-02-24 @ 10:56:20
URL: http://SebastianKarlsson.blogg.se
Postat av: tessan

Åh, stackare min lilla skatt! :( Hoppas du mår betydligt bättre nu. Saknar dig gumman! Längtar tills nästa helg..Hoppas du har haft det trevligt hos Mysan.. :)
Älskar dig! Hälsa ...Puss puss din tessan

2008-02-24 @ 12:09:19
URL: http://YoureMyAngel.blogg.se
Postat av: madde

ett råd - blanda aldrig vin med öl.. det är en hemsk blandning och kan vara orsaken till varför du mått så dåligt.

2008-02-24 @ 14:31:29
URL: http://mentalsjukhuset.tjejsajten.se
Postat av: Fanny

tessan: tack gumman :) mår mycket bättre nu, även fast magen känns upp och ner så har jag iallafall ätit nu :) jag längatr också :) ska bli jättemysigt! jag älskar dig!

2008-02-24 @ 14:55:32
Postat av: Fanny

madde: tack för rådet, ska jag verkligen lyssna på. jag vet ju att man inte ska blanda, men ibland är man inte så smart :/ usch aldrig mer. jag gillar inte ens öl :O kram

2008-02-24 @ 14:56:46
Postat av: Anonym

blandade också cider och vin en gång och har aldrig mått så illa dagen efter...

2008-02-24 @ 15:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback