sovmorgon!

sov till elva, gud vad skönt. jag fick massage igår kväll i sängen, så jag somnade gott vill jag lova (: känner mig helt utvilad idag. ska snart göra frukost och väcka min sovande älskling ♥ sen ska vi göra oss iordning och åka och hitta en blomsteräng vi ska vigas på och även ha festen på. lite svårt att hitta blommorna nu dock (; så vi får hitta några fina platser och sen åka tillbaka när det börjar slå ut lite.

har precis bokat cateringfirman iallafall (: great. tjejen jag pratade med var så trevlig (: ska skicka iväg ett mejl till henne om hur vi vill att dagen ska se ut. så det ska vi sätta oss med senare. idag ska vi som sagt ut och leta plats och sen åka och veckohandla, ska bli så mysigt att äta tillsammans (: sen ska vi titta på film och äta grönsaker med dipp, mys!

nej, nu måste jag äta. hungrig! puss (:



Kommentarer
Postat av: Martin (videobloggarn)

ja alltid gott me sovmorgon!

2008-02-26 @ 12:28:35
URL: http://videoklipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback