tacos!

älsklingen håller på med tacos ute i köket (: lyktar så gott. vi har varit och köpt tre st iittala kivi lyktor, vattenblåa, fick alla för 100 kr, så det var ju bra pris. jättefint står dom på matsalsbordet nu med tända ljus i (: ska snart duka också så ska vi sätta oss och äta, är vrålhungrig. sen blir det roomservice och bröllopsbonanzan på tv med popcorn och mys (: och sen film om vi orkar. ska fota den fina tidningskorgen jag fick av malin också, som står brevid min sida av sängen (: så det lägger jag upp sen.

nu - duka, hoppas ni får en mysig kväll ♥

image4279



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Kul med nya ljuslyktor! =) Du, tror du inte det blir "too much" med sakerna jag vill ha till sovrummet? Pantonstolen vet jag inte om den får plats men hurtsen vill jag gärna ha. Ananrs får trädet stå på Mattias sida & stolen på min. :) Får se lite. Det är ju dyra saker. :( Alltid fastnar jag för dyra pryls. :/

Ha en mysepysig kväll med mums. Avis jag blir, vill med ha tacos ju. Om jag ändå kunde komma över & käka lite. ;) Kram!

Postat av: Malin Inspiration & design

Just ja, tyckte du det blev bra med spegeln i sovan? Passade pallarna till? Perfekt om man är fler tjejer som ska ut då kan någon sitta där borta & fixa sig. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback