tips om mirakel ansiktsmask

sitter och slösurfar på bröllopstorget och en tipsar om hur man kan få bort acne, glåmighud, pormaskar och andra "trevligheter" inför sitt bröllop. så idag ska vi knata ner till apoteket och handla aspirin (: och göra varsinn aspirinmask. får se om vi får ett lika bra resultat som alla andra som provat det. man ska alltså mala sönder några aspirin tabletter och hälla några droppar vatten på och sen smörja in ansiktet med masken.. billigt och föhoppningsvis mycket effektivt (:

såhär skriver en på bröllopstorget som provat masken:

Hej!
Nu har jag kört aspirinmasken två gånger och det gav verkligen resultat!!! Orenhetern kom upp mer på ytan. Fick två finnar som varit på väg och de läkte direkt. Annars kan de vara ihärdiga...

Så fick jag ju mina syror (vad obehagligt det låter) i förrgår och la på i lördags kväll.
Underbart resultat!!! Jag kan bara ana vilken fin hy jag kommer ha om 6 veckor!!!!
Brukar alltid få lite finnar titt som tätt som förstör mitt liv... Men min hy är så klar och ren och inga nya orenheter på väg utan bara gammla som snart är borta.
Och detta är inte ens syran mot acne!!!!!
Porerna på näsan markant mindre och min hy har en helt ny lyster.

VARFÖR har jag inte hittat detta tidigare???
Så mycket pengar man har lagt på produkter som inte fungerar.

image4296




Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Du får uppdatera sen & berätta hur det funkar. KAnsk man skulle testa. :) Kram!!

Postat av: fanny

malin: det ska jag :) har varit och köpt mirakel pillrena nu ;D kram!

2008-02-28 @ 15:04:24
Postat av: carin

Hejsan =) Du jag fick en liten tanke om dom här aspirin tabletterna. Hur ånga tabletter ska man mala? och hur mkt vatten? :) Hur funkade det på dig? Jag har en otrevlig gäst på hakan som jag vill bara få bort bort bort. NUUU =) Ta hand om dig =) Kramar om

2008-04-10 @ 12:59:47
URL: http://carinparin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback