tröött!

oj vad jag är trött, men det hjälps inte. jag och älsklingen låg vakna och pratade och myste länge i natt. men det var det värt, saknat honom så mycket. mysigt att bara vara nära ♥ har precis gått upp, ska platta håret, det tvättade jag innan jag gick och la mig så det ser lite kul ut nu :P

dagens planering:

arbetsterapi 9 - 12 (göra klart inbjudningskorten till bröllopet)
älsklingen hämtar mig vid 12, åker hem, duschar och sminkar mig.
åker på visning vid 14, åka och äta lunch
komma hem, ta det lugnt en stund, vila.
åka till ikea med mamma runt 16.30
äta middag ute med mamma
gå på bio (juno) kl 20.30, sen åka hem.
myskväll med älsklingen (:

Hoppas ni får en bra dag! ska klämma in att blogga innan jag åker iväg till ikea. puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback