trött!

ska bli riktigt skönt att krypa i säng nu! har varit en supertrevlig kväll med god mat! alltid lika mysigt att komma hem till alex föräldrar och syskon. elinore alex lilla syster gav bort lite smink som hon inte använder till mig och jag blev mer än glad (: bla favoritläppglanset från make up store som luktar ljuvligt (: och lite annat. vi kom hem för en timme sen och har precis ätit lite nattfika bestående av grillade baguetter med marmelad och ost och te (:

imorgon ska jag tvätta och göra lite inbjudningskort till bröllopet, pysslig hemma dag med andra ord. sen laga middag tills älsklingen kommer hem vid åtta.

nej, nu väntar sängen och en underbar pojkvän! god natt. ♥

image3962

- jag älskar dig förevigt.



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej! Jag hittade bilden på "trasselbollen"
nu i en av mina mappar. Kolla min blogg. KRAM!!

2008-02-02 @ 11:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback