världens bästa mamma.

jag hann göra ett örngott idag, och tryckte världens bästa mamma på (: bild kommer sen. det var riktigt kul på arbetsterapin, jamenar pyssla i 3 timmar är ju kul (: nästa vecka ska jag sy kuddfodral i vitt fuskpälstyg som ska ligga på sängen sen, och veckan efter det ska jag lära mig sticka och sticka raggsockar (: kuul. alla var jättetrevliga där! fick kompisar på en gång. och mycket beröm av våran "fröken" hon tyckte jag var duktig ^^ kul att höra.

älsklingen håller på att laga lite lunch som vi ska äta, sen ska jag ta en snabb dusch och sen åker vi på visningen, ska bli mysigt. sen ska jag och mamma till ikea och titta runt och sen på bio (: mysigt. älsklingen var så söt och hade städat och bäddat sängen när jag var borta, skönt att komma hem till ett nystädat hem. love ♥

nu - lunch! ha en bra dag, så hörs vi senare ikväll. puss!

image4093



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Du är ju duktig juuuuu! :-) Vacker bild!!! Kul att sy örngott! Vill med pyssla!!! :)

KRAOM KRAOOOM!

Postat av: Marielle

Vart går du på arbetsterapi? Har du börjat på Plaza el vart de nu va du ringde.

2008-02-12 @ 16:16:26
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

marielle: i huddinge går jag, nepp i vår ska jag dit (:

2008-02-12 @ 17:16:45
Postat av: Marielle

Men jag undrar om du är på nått speciellt ställe typ en affär el så på din arbetsterapi?

2008-02-13 @ 15:15:18
Postat av: fanny

marielle: nej, det är inte en affär eller så, utan på arbetsterapin på huddinge sjukhus.

2008-02-13 @ 16:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback