världens bästa mamma

sydde ju ett örngott till mamma på arbetsterapin i tisdags, själva tyget är vitt med ljusrosa rutor och sen sydde jag på ett rosa band och tryckte världens bästa mamma på (: så här blev resultatet:

image4128

image4129

image4130

image4131

image4132

dom tryckta bokstäverna går inte bort i tvätten, det var ett himla pill med dom där.. man skulle trycka en i taget och sen torka bokstav för bokstav med hårfön i 2 min.. så det tog ett tag. men fin blev den och glad med min mammi (:

nu - fika med tårta och te och sen sussa! puss!

ps. märks det att min blogg inspiration är tillbaka? (: ds



Kommentarer
Postat av: Mysan

gud vad fin gumman, jätte gulligt

2008-02-13 @ 22:47:31
URL: http://mysackan.blogg.se
Postat av: Malin

Vad fiiiin kudde!! Din mams kommer att bli så GLAD!! =) Kram

Postat av: JTK

Hej gumman...
Jag kom in på din sida av en slump..tror att det kan va efter du visa mig bilder sist du va här... Måste säga att jag är imponerad av din blogg och du tar otroligt fina bilder oxå...
Ser att planerna går framåt...kul...

Tänkte jag skulle messa dig men läste nånstans att du bytt nr.... Om du kan, har lust och möjlighet så skulle jag behöva hjälp med min blogg..... Den är hur ful som helst...
Hör av dig isåfall... du har ju mitt nr..

Kramiz.....Tess......Du vet, "hår och nagel-doktorn"...;)

2008-02-14 @ 11:25:39
Postat av: fanny

malin: tack :D det blev hon! hihi. kram

2008-02-14 @ 11:36:39
Postat av: fanny

tess: hej vännen :) va kul att du läser bloggen. självklart kan jag hjälpa dig. mejla mig på [email protected] så får du mitt nya nr. så kan vi bestämma hur du vill ha det. kramar :)

2008-02-14 @ 11:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback