ändring!

när vi var på slottet igår fick vi en liten tankeställare. den röda dukningen vi tänkt oss från början blir inte bra..! så nu kommer färgerna gå i vitt och silver. mycket bättre. och passar in perfekt (: ska till panduro imorgon och köpa allt till inbjudningskorten och massa annat pyssel. älsklingen jobbar imorgon kväll och då ska jag pyssla inbjudningskort, menyhållare, placeringskort mm.

här är lite bilder på nya dukningen:

image3701image3702image3703image3704image3705image3706image3708image3709image3710

nu ska vi åka och prova brudklänningar, wii (:



Kommentarer
Postat av: Patricia

Galet snygg dukning! Det är så kul att följa er i all planering och så, sparar vissa grejer som du skriver på datorn så jag kan låna lite tips och insipiration till mitt eget bröllop ;D Oki, då väntar jag med spänning på skorna :) Njaae, jag vet inte om det är så
lätt faktiskt.. höhö. Måste ju få en schyst passform på huvudet också ;) kram!

2008-01-15 @ 15:19:24
URL: http://smokingcankill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback