bostadsrätt.

vi sitter och kikar på massa bostadsrätter och har hittat en på södermalm. fyfan va fint. nu är vi helt säkra på att vi ska ha det vitt, vitt, vitt i våran nya lägenhet. jag älskar att planera och sånt. och det kommer jag få göra massa ny framöver (: har en inredningsbok som jag klipper och klistrar in fina saker från olika inredningstidningar.. tips och sånt. så kul. har inte pysslat i den på länge. nu är jag helt ivrig, skulle kunna sitta uppe hela natten. men det går ju inte! imorgon innan stan då!

älskar badrummet. så jäkla fint. och köket.. vitt i högblankt. mhm (:

image3485



Kommentarer
Postat av: emmely

varför vill ni ha vitt i er lägenhet? För att det känns rent? Jag är beroende av färg helst intensiva färger som rött, grönt och gult!

2008-01-04 @ 23:59:20
URL: http://graje.blogg.se
Postat av: Rubenveronica

Very interesting & professional site. You done great work.

2009-07-16 @ 07:41:04
URL: http://rubenveronica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback