dusch & kärlek.

Nu ska jag ta en varm dusch, peela mig, göra hårinpackning, skrubba fötterna och sen ska jag klä på mig min mysigaste rentvättade pyjamas, mys! sen ska vi sätta oss i soffan och äta fruktsallad med glass och bara mysa, ingen tv, ingen film, bara varandra ♥ älskar sånt. sitta och titta in i varandras ögon. underbart. sen ska vi sussa. är inte alls trött, har inte varit ute och rört på mig så mycket idag..! ändring på det. jopp! imorgon blir det mer ut och röra på sig. ska upp vid halv sju, åka och lämna kissarna hos vetrinären, klippning & kastrering. stackars missarna. men det blir bäst så. sen ska jag övertala min tuss att åka till ikea! vill köpa ljusstakar & tidskriftsamlare. men vi får se (:

nu, duscha, sen mys & sova! natti natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback