GI viktkontroll.

råkade hamna på den här sidan. dock kostar det att bli medlem, så jag ska leta upp någon annan sida med samma grej, fast gratis. vill veta mer hur man äter sunt..! vill inte tappa vikt, är nöjd så. men äta sunt vore trevligt (:

testade mitt BMI.. är 171 cm och väger 54 kg.. och fick 18 i BMI.. alltså är jag något underviktig.. hrm. jag har alltid vägt lite. har en smal benstomme. men men. huvudsaken är ju att man mår bra och äter och allt det där (:

jag tänker nästan aldrig på vad jag stoppar i mig. är jag sugen på godis, så äter jag godis! vi lever bara en gång.. varför dra ner på livets godsaker?! :D men jag vet också att jag mår bättre när jag skippar feta såser osv.. så nått ska jag nog ta till mig.

om 10 min ska vi träna till blossom (:

image3648




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback