gissa om jag blev glad när posten kom.

skivan som jag velat ha sen långt innan julafton kom i min brevlåda idag. så ni kan ju gissa vad jag dansar runt till här hemma (: tack cdon! hello saferide var det såklart som kom ♥ tack mamma! (:

nu ska jag duscha och sörja. min ena svarta höga kruka har farit i golvet och gått i tre bitar. hoppas den går att limma ihop med vårat super lim, annars måste jag åka och köpa en ny! sen efter jag har sörjt så ska jag åka till stan och titta i affärer (:

puss&kram ♥

image3601



Kommentarer
Postat av: Marielle

haha;) jag vet hu de känns att sörja en sak som gått sänder fast de bara gäller en sån sak. haha. fixade du ihop den? så vill ja säga att hello saferid är skitabra ju:D!

2008-01-09 @ 16:49:33
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback