god kväll.

mår mycket bättre nu. tack älskling, tack helena, tack alla. skönt att det verkligen finns folk omkring sig som man kan falla på när man väl faller ♥ idag var jag inne i stan och fikade med helena. vi var inne och kollade lite på rean också. hittade en jättefin klänning för 98 kr en turkos med puffärmar, a-linje och bar rygg (: köpte den för pressentkortet jag fick av tessan (: sen fikade vi på "vårat" fik och satt och myste. jag drack grönt te och åt en apelsin. mackan orkade jag inte, så den tog jag hem till mitt hjärta så han kan ha den på jobbet ikväll. när vi skulle skiljas åt fick jag en ros av helena. en röd fin ros. va glad jag blev. blev en lång kram och sen möttes jag upp av alex som hämtade mig. skönt för jag var trött. kom hem för någon timme sen och mamma har kommit. hon står och lagar mat till oss nu. vi ska ha myskväll med god middag. är jättesugen på fisk! alex äter inte fisk så jag får sånna ryck ibland och måste ha fisk! så mamma handlade så snart ska vi äta (: sen efter middagen ska vi ta en mysig promenad med adolf och andas in lite frisk luft och gå förbi videobutiken och hyra en film. jag måste förbi konsum också och handla apelsiner! fruktansvärt sugen. annanas och glass blir det iallafall till efterätt.

nu är maten klar. har tagit kort på skorna jag fyndade idag, så bilder på dom kommer senare!

ha en mysig kväll, puss&kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback