God kväller.

Håller på med middagen, det blir indiska köttbullar, namnam! det luktar gott här (: är riktigt hungrig nu. fixningen med håret gick bra, men vi hann inte med att flytta upp alla.. jag har jättetjockt hår och har 3 förpackningar med slingor i huvvet ^^ så det tar ett tag.. så på tisdag ska jag dit igen och fixa resten.. så färgningen får jag vänta med!

efter besöket hos tessan så gick jag ner till centrum och kikade lite, hann bara in på wedins där det var halva priset på rea priset och hittade ett par låga mcboots..! fick betala 114,50 (: happy! hittade även massa finskor till alle, så jag ringde honom och han kom ner på stört och valde ut ett par jättefina till bröllopet! visar bilder sen på kängorna jag fyndade.

nu blir det mat, sen blogga! älsklingen jobbar inatt också. sista kvällen jag är ensam nu, imorgon är det mys och middag med helena och på lördag shopping i stan och middag med isabelle (: sen är alex ledig på måndag! skönt!!

hörs senare, puss (:



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Svej! Sådär ser mitt hår ut bak fast det är mörkbrunt. :) Hoppas din dag har varit bra! Krams

2008-01-24 @ 19:56:47
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: Malin

Låter snyggt med mcboots!

2008-01-24 @ 19:57:27
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback