God morgon (:

Idag lyser solen också! perfekt eftersom vi ska åka och kika på slottet idag. ska ta med oss kameran så. idag känner jag mig helt skakis i hela kroppen. mamma berättade att en granne sa att hon var sjuk..! och jag har mått illa sen igår. hua. säg inte att jag ska åka på magsjuka! urk. nej, det hoppas jag verkligen inte. idag blir det iallafall mjukisbrallor och skön hoodie. ikväll ska vi gå på bio (: fick bla. biopressentkort av älsklingen i julklapp. så om jag mår bättre ikväll bli det mys (: har precis bokat till good luck chuck som vi aldrig såg innan. och om jag inte mår bra ikväll ska vi iallafall hyra film och ha myskväll (:

har precis satt på ugnen, ska grilla några frukost baguetter så vi får "nybakat" bröd. och göra frukost innan jag väcker min trötta älskling. hade jättesvårt att sova i natt och han var så snäll och höll sig vaken med mig och strök mig i håret och kliade mig på ryggen. sen somnade jag som ett barn (: han är den snällaste ♥

igår satt jag och tittade på massa roomservice avsnitt på datan. kul att man kan göra det om man missat något. ska kolla på några idag också tänkte jag och få lite inspiration. längtar så himla mycket tills vi köper lägenhet! våran egen bostadsrätt och ska renovera och pyssla och fixa (: gud va kul!

nu blir det frukost! senare får ni se bilder från slottet. hoppas vi tycker om det, för då blir det där vi gifter oss i sommar ♥

ha en bra dag allihopa så hörs vi sen, puss&kram.

image3653



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback