God morgon!

klockan ringde halv sju i morse och jag hade sovit i nån timme. riktigt trött, men efter ett tag blev jag pigg (: vi har varit och lämnat vera och måns hos vetrinären och ätit frukost på mcdonalds, mys! nu sitter jag här med mina allt för välkända mjukisbrallor och dricker äppel juice från mcdonalds (: duntofflorna är på också, det är riktigt ruggit väder ute. perfekt för en mysdag (: har redan varit flitig fast klockan bara är tio. rensat i några skåp, vikt in all tvätt, lagt handdukarna i sina nya korgar och tömt diskmaskinen. så nu tänker jag sitta här ett tag. ska iallafall inte sova, även fast det hade varit en gnutta skönt ^^ nej, nu ska jag banne mej vända tillbaka mitt dygn. älsklingens chef ringde och frågade om han kunde jobba natten i natt.. han tittade på mig och jag nickade! självklart ska han jobba. hade varit mysigt att ha honom hemma, men vi har imorgon på oss ju (: så ikväll ska jag ha myskväll alá fanny och titta på tjejfilmer och smaska små godis (: träna till blossom ska jag också. tänkte ta varannan dag till att börja med iallafall. så vad ska man göra för att hålla sig vaken?! kanske läsa lite inredningstidningar (gamla och nya) och få massa inspiration. eller gå ner till centrum och köpa mer vete till min vetekudde som blev större än jag räknat med och sy klart den.. titta på film, fast då somnar man lätt. rensa är nog bra (: och så är det kul också. man kan hitta riktiga skatter när man går igenom våra skåp! fun fun. göra kollage i ps ska jag göra också. och hjälpa sara att fixa designen på sin blogg.. en pysseldag helt enkelt (: mysigt!

nu blir det kika runt på olika favoritbloggar, puss!



Kommentarer
Postat av: Helena

Kna du försöka vara inne på msn nått då gumman!!!

2008-01-07 @ 11:11:46
Postat av: fanny

helena: jag var ju inne, men då var inte du där :P ring mig ist. pyuss

2008-01-07 @ 11:40:10
Postat av: Mysan

bara så du vet ,, så får du jätte gärna hjälpa mig med min blogg också:)

2008-01-07 @ 22:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback