good night sleep tight.

nu ska vi gå och lägga oss. ska läsa i en ny inredningstidning. alltid lika mysigt. och mysa med älsklingen. har inte mått bra ikväll men han har varit helt underbar och kramat och pussat på mig och tagit hand om mig. tack ♥ imorgon ska jag och helena som sagt mötas inne i stan vid 15 och åka och prova brudklänningar. mysigt det ska bli (: längtar. ska även gå in på ordning och reda och titta om jag hittar någon fin planeringsbok både till mig själv och mina mål och bröllopet. mycket som ska planeras vill jag lova. kul att vi är två som hjälps åt iallafall. och helena då (: så snällt gumman att du hjälper oss.

hoppas ni sover så gott.

image3486



Kommentarer
Postat av: Helena

hehe, såklart jag hjäper er! Ska bli skit kul gumman!
Hoppas du är vaken på om 2 timmar ska vi ses! Vi sa kl 14 gumman eftersom jag måste vara hemma till 18. Om du känner att det är pressat på tid kan vi ta dte imorgon för då har jag mer tid + att alla butiker vi ska in i stänger vid 18 så du får nog försöka pallra dej upp så vi kolla så mycket som möjligt! ring mig när du vaknar söto!!

2008-01-02 @ 12:11:00
Postat av: Anonym

grymt ledsen för mitt tjat, men tänkte bara fråga om du visste, liksom om de senate frågorna jag skickade? :)

Sorry att ja tjatar , behöver inte alls svara! :)

KRAM!

2008-01-02 @ 13:17:20
URL: http://www.bornintheusa.blogg.se
Postat av: Mysan

jag vill också hjälpa till ju, :(

2008-01-02 @ 15:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback