Gud så tråkigt.

vad jag önskar att du var här hemma älskling. jag saknar din närhet. saknar ditt leénde och kramar.. ska sova snart så jag slipper sitta och sakna. så slår jag två fluror i en smäll.. (eftersom jag ska vända på dygnet) sen kan det ju vara kul att orka läsa lite också..! somnar alltid med lampan tänd och tidningen på magen av utmattning, haha. har suttit nästan hela kvällen och sytt min vetekudde. det blir inget hjärta.. utan en avlång sak. mycket större än den jag tänkt göra. men den blir fin vill jag lova. kanske orkar göra klar den ikväll.. jag syr nämligen allt för hand. mer pyssel då. jag har en symaskin, men jag är envis! (:

har börjat äta mitt val kvinna också. får vi se om jag känner mig piggare (: alex har blivit en hurtbulle och tränar varjedag. han får mig att komma igång också. och det är bra (:

sitter och håller på att leta inredningssaker till våran nya lägenhet. tro mig det tar ett tag innan vi kommer köpa en bostadsrätt, men varför inte börja i tid? kommer hinna ändra oss massa innan. men gud så kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback