kvällen!

älsklingen har precis åkt till jobbet och innan det åt vi upp resten av ost och skinkpajen som blev över häromdagen, gjorde en god sallad till också! mätt och belåten! har precis slängt iväg ett långt kärleksmejl till en av mina bästa vänner på facebook. och snart ska jag sätta mig och pyssla med inbjudningskorten. kommer bli SÅ fint (: vitt och silver är temat. ni får se sen. om det nu blir bra, haha. (; det är mitt mål iallafall. sitter och muffar godis som blev över från bion igår. vi ska alltid handla för mycket när vi går på bio..! baconsnacks, varsinn godispåse, popcorne och läsk.. och ibland en chockladkaka.. hah. men men, det blir ju inte bio så mycket nu. lucifer (våran ena katt) ligger här och håller mig sällskap. han är så fin image3731

två timmar kvar, sen blir det bänkad framför tvn och frossa i bröllopsideér. jag kom på mig själv idag.. varje gång jag öppnade munnen för att säga nått till alexander så handlade det om bröllopsplaner och planering..! håller jag på att förvandlas till en bridezilla?! haha. hoppas inte, gulp. han står ut änsålänge iallafall. han säger tillochmed att han tycker att det är kul att planera..! :P

nu blir det pysselkväll för mig! puss på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback