mysigt nattbad.

snart är älsklingen hemma, gud va mysigt (: håller på att hälla upp ett bad till oss som jag ska överaska honom med när han kommer hem. tänt massa ljus och hällt i cocos badskum från bodyshop, det luktar ljuvligt (: sen efter badet ska vi nog äta lite ostmackor och dricka grönt te. blir så hungrig på kvällen.. och att gå och lägga mig hungrig är = att aldrig somna, så det är lika bra att käka ;D

ikväll har jag inte gjort nått speciellt. förutom att ha dötråkigt. det var inte ens kul att fixa ett inspirations kollage från ikea med accentfärger som jag tänkte lägga upp, så vi får se om jag har mer lust imorgon. (:

förlåt att det bara blivit så mycket text idag..! som sagt, ingen inspiration alls today!

image3946



Kommentarer
Postat av: Mysan

jag borde varit hos dig så kunde vi sjungt en massa , hah saknar det!

2008-01-30 @ 01:49:34
URL: http://mysackan.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej vännen! Jag har ingen tillgång till min mejl nu, så du inte undrar. :) Lånar Snuttans dator nu.

Hoppas du har d fine!!! Vi hörs gumman/Maolin

2008-01-30 @ 13:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback