myskväll med fruktsallad!

image3739



Kommentarer
Postat av: Malin

Mums, god fruktsalladen ser ut. Aha så det är hemmafärg. Jag färgar med hemma för det mesta. Blir billigare. Sen har jag blivit missnöjd så ofta hos frisören så jag har gubben till hjälp. Din färg är schysst. är sugen på att ha lite rött nu. Har en ANING rött nu men mest mörkbrunt. Men jag vil ha lite rödare. Typ som du eller som Therez Garderob, om du känner till den bloggen? Jag skrev upp hennes färgnummer & märke med. :) Jag ska låta håret "Vila" litegrann sen ska jag tona. Är sugen på lite ljusa tunna tunna slingor med. Får se. :) Lurigt med håret. Jag är sån at trivs jag inte med håret så trivs jag inte med nåt. Är lite petig med det. :) Önskar jag kunde va så fin som fu i lugg men nu blev det snelugg i gen häromdagen. Hellugg var inte min grej. tack för ditt svar tjejen! Sov så gott! Kram Kram

2008-01-17 @ 22:58:52
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: Malin

Mums, god fruktsalladen ser ut. Aha så det är hemmafärg. Jag färgar med hemma för det mesta. Blir billigare. Sen har jag blivit missnöjd så ofta hos frisören så jag har gubben till hjälp. Din färg är schysst. är sugen på att ha lite rött nu. Har en ANING rött nu men mest mörkbrunt. Men jag vil ha lite rödare. Typ som du eller som Therez Garderob, om du känner till den bloggen? Jag skrev upp hennes färgnummer & märke med. :) Jag ska låta håret "Vila" litegrann sen ska jag tona. Är sugen på lite ljusa tunna tunna slingor med. Får se. :) Lurigt med håret. Jag är sån at trivs jag inte med håret så trivs jag inte med nåt. Är lite petig med det. :) Önskar jag kunde va så fin som fu i lugg men nu blev det snelugg i gen häromdagen. Hellugg var inte min grej. tack för ditt svar tjejen! Sov så gott! Kram Kram

2008-01-17 @ 22:59:15
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: fanny

malin: fruktsalladen va jättegod. jag får sånna sug efter frukt väldigt ofta.. och det är ju bättre än att få sug efter godis! dock blir det ganska dyrt :P men men. mitt hår behöver också vila.. jag har färgat det sen jag var 13. så det borde också få vila. och toning är ju bra för håret har jag hört? :) det är ju bra isånnafall! det är fint med mörkrött hår tycker jag. man får så mycket liv i sig med rött. jag har ju extensions egentligen är mitt hår bara under brösten.. jag funderar på att plocka ut dom och låta håret vila lite. och färga det rött igen :) kul med nytt! det hade varit så kul att se bild på dig, nu har jag ju lustläst din blogg och har ingen aning om vem DU är, hihi. men nu vet jag iallafall att du är mörkhårig :) hoppas du sover gott! maassa kramar :)

2008-01-17 @ 23:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback