myskväll och bus inne på coop (:

vi har haft en jättemysig och rolig kväll. jag har skrattat så jag har fått kramp i både kinder och mage, aj. när vi är tillsammans blir det som att alla runt om kring oss försvinner. det är vi, bara vi. busade massa inne på coop. därav mina skrattanfall. haha. vi fick iallafall en del av människorna runtomkring oss att le (: vi kom på massa mer mat som vi blev sugna på. som också fick följa med hem, så den här veckan blir det massa godsaker! yummie! sen åkte vi hem och satt och muffade jordnötsringar (sådär lagom smart innan middagen) vi hade tänkt att göra plankstek med oxfilé, egengjord potatismos och bea. men det skulle ta för lång tid. vi skulle helt enkelt handlat inne på coop istället för att kuta runt och jaga varandra mellan hyllorna. höhö. men men, det får bli plankstek en annan kväll. kanske imorgon?! det ska jag nog fixa tills älsklingen kommer hem från jobbet. överaskningar är kul. så nu står alltså maten inne i ugnen, det tog en evighet att plocka in allt i kyl och frys, men nu är det gjort.. och sen vart vi mätta på jordnötsringarna. så det blev en aningens sen middag idag!

sen efter middagen ska vi baka after eight-kakor från boken två systrar söta. vi hade alla ingredienserna hemma, så det var ju bra.

nu ropar älsklingen på mig, middagen står serverad (: puss!



Kommentarer
Postat av: Helena

saknar dej

2008-01-18 @ 23:46:25
Postat av: fanny

helena: jag saknar dig mer. inte så jättemånga dagar kvar nu. längtar!

2008-01-19 @ 00:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback