natti natt <3

jag ska göra varsinn kopp te till mig och älsklingen. så ska vi sätta oss och mysa i soffan och kramas! sen ska vi gå och lägga oss, ska läsa min inredningstidning, mys (: vi har haft en jättemysig kväll tillsammans ♥ imorgon ska jag och mamma på bröllopsmässan! spännande. alex jobbar tyvärr, synd för han ville verkligen följa med. men mamma är ju med (:

har hittat en otroligt bra salva som är mycket billigare än den jag missbrukar från body shop. nämligen oliva by ccs jag är frälst (; ska nog köpa lite mer från deras produkter! lavvli.

så nu blir det fika och mys och sen sussa! puss & godnatt ♥

image3778




Kommentarer
Postat av: Isabelle

Den är mysig den! Och luktar gott också.
Har gott ochblivit med blogg, vet dock inte hur aktiv jag kommer bli men vi får väl se :) Allt bra annars? Puss&kram

2008-01-20 @ 00:50:06
URL: http://anothershell.blogg.se
Postat av: Marielle

den luktar gott men är för vattning för min del. hade den i bodylotion men gillade den inte.

2008-01-21 @ 15:30:30
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback