Onsdag!

vaknade ganska sent idag. men idag känner jag mig inte hängig längre, så skönt (: behövde nog sova tills jag vaknade av mig själv. satte mig och svarade på ett mejl till nyfunna vännen malin, som tog över en timme.. mina fingrar glöder, hihi. sen har jag ätit en mysig frukost med min kärlek, vi satt och myste länge och pratade om bröllop osv. haft en bra start på dagen (:

dagen/kvällens planer:

dammsuga, dammtorka alla hyllor, städa badrum och toalett, städa i köket, torka golven, vattna blommorna, bädda rent i sängen, byta alla handdukar, städa på databordet som ser ut som ett mess.. ja lite mindre storstädning.

ta en promenad tillsammans ner till centrum och handla lite frukt (ska göra fruktsallad ikväll) hämta ut ett paket från jotex med gardiner och påslakan, köpa lite frukost och sen promenera hem igen.

laga middag tillsammasn och äta en god middag med massa levande ljus.

göra fruktsallad, titta på dokumentär kl 20.00 bröllopsbonanza kl 21.00 och sen fråga olle kl 21:55, tända massa ljus. tv kväll (: mamma kommer och håller mig sällskap, alex jobbar natt.

duscha, peeling, hårinpackning, ansiktsmask, smörja in mig och myskläder på efteråt!

♥ leta upp en fin bröllopstårta som vi ska boka nästa vecka, läsa bröllopsmagasin och få mer idéer.

sova (:



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen! Kikar inom hos dig en snabbis. Håller på att pyssla med Teas blivande "klotterdörr". :) Har gjort ett peacemärke (nytt) ett mindre. Ska fixa text me Arvril & dödsskalle å lite sånt med. :) Ska bli skojsigt att sätta upp. *Klirar i fingrarna*. ;) Kramen

2008-01-23 @ 18:03:12
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback