pop!

sitter och svänger mina lurviga, haha, riktigt sugen på att gå ut och dansa, tur att jag har en bästis som är lika dansgalen som jag är. snart helena-gumman ska vi ut och röja! du och jag på ett dansgolv (: fun fun!

håret gick bra att flytta upp, nu känns det mycket finare och fräschare! är mycket nöjd (: hon är så himla trevlig. vi satt och snackade om köpa bostad osv.. så nu är vi taggade igen och sitter och letar (:

här är en av lägenheterna vi kikar på just nu. vi har precis intresseanmälan, så den ska vi minsann kika på (: 58kvm är helt okej. hett kök (: jag gillar högglans men har svårt för att ha glas mellan skåp och diskbänk..! och det är det där.. finare med vit mosaik. men man kan ju inte få ALLT! men nästintill (; hii. badrummet gillar jag jättemycket. där inne skulle vi ställa in en transparant dusch! sen finns det en walk in closet.. passar mig utmärkt!

påväg hem från tessan slank vi in på videobutiken och hyrde fantastic four. köpte en plopp och gick hand i hand hemmåt.. så nu har vi kikat lägenheter och jag tänkte snart hälla upp ett varmt bad och bada, gud så skönt.. så ska älsklingen poppa popcorne och tända massa ljus (: så blir det filmkväll. imorgon ska vi beställa min vigselring, i den ska det stå alexander förevigt och datumet när vi gifter oss ♥

nej ni, nu ska jag hoppa i badet. hoppas ni får en mysig kväll. det ska vi ha! puss!



image3920

image3919

image3921

image3923

image3924

image3925

image3926

image3927

image3929

image3930 image3931

image3932











Kommentarer
Postat av: Malin

Toksnygg lya! Å snyggare hade det blivit när vi hade satt tänderna i den!! ;))

Jag gillar att ha härdat glas vid kaklet jättemycket! Assnyggt!! Det ska vi ha när jag börjar arbeta igen. Kostar lite mycket ju. :(

Längtar tills ni flyttat nu. :) Hörs! Kramilikram!!

2008-01-29 @ 09:01:00
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: Malin

Just ja, vi ska ha vitmålat bakom glaset.....=) Förvånad?? ;)

2008-01-29 @ 09:01:31
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: Malin

Vit mosaik låter med fint. =)

2008-01-29 @ 09:02:50
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback