skönt skönt.

jag fick ju ett brev om att jag ska få utbetalade semester pengar från mitt jobb häromdagen.. blev lite nojig när en kompis sa att det kan ha blivit någe fel och att jag får betala tillbaka allt sen.. så jag ringde iallafall och det stämde att pengarna är på väg till mitt konto.. och att jag inte ska betala tillbaka dom (: vilken lycka. och självklart låter det kanske mycket pengar, men jag har ju ändå jobbat ihop vart enda öre (; det är så skönt att redan ha sparat ihop fickpengarna till thailand. älsklingen står ju får bådas biljetter och jag står bara för mina fickpengar.. som jag fick nu (: härligt!

man blir så glad av att spara pengar! mitt köpberoende har verkligen försvunnit!

image3851



Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, låter perfekto!!!!

2008-01-24 @ 19:58:21
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: fanny

malin: så så så skönt *GLAD*

2008-01-24 @ 20:06:28
URL: http://pinkpills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback