smink!

mycket smink nu (: gick igenom mina sminkprylar igår.. de jag använder och rensade ut det smink jag aldrig använder. så det här blev klar. sen rengjorde jag allt och har insätt att jag är i stort behov av en sminkväska med många fack..! behöver en som är genomskinlig för att se allt bättre. dom hade en sån på make up store innan, men nu har dom tydligen slutat sälja dom.. morr. nån som inte använder sin? (;

det jag behöver i sminkväg/produkter är:

♥ dagkrämen från oliva serien, nattkrämen var toppen!
♥ juicy Tubes läppglans i olika smaker och färger.
♥ djuprengörande ansiktsmask mask of magnaminty
♥ flera parfymer, bla clean parfymen
♥ mer ögonskuggor i roliga nyanser


image3910

image3911

image3912

image3913

image3914

image3915

image3916




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback