snabbmat!

nu ska vi gå till mcdonalds och äta middag! tessan som ska fixa mitt hår idag ändrade tiden och det krockar med middagen, så det fick bli mcdonalds idag (: ska äta glass med kolasås till efterätt, namnam! sen upp dit och flytta upp resten av hårförlängningen och sen ska vi hem och skriva matlista och åka till coop och veckohandla, älskar att handla mat, det är så mysigt! (:

har bokat til till mig och älsklingen på alla-hjärtans-dag, det blir varsinn helkroppsmassage 60 min, så skönt (: perfekt på alla-hjärtans-dag att ta hand om sig själv också (: sen ska vi ut och äta på någon mysig restaurang, mysigt ♥

sen den den 21 april ska vi göra varsinn ansiktsbehandling, med grudrengöring och massa annat. mysigt att bli fräsch! (: jag längtar!

nu måste vi skynda oss iväg! puss ♥

image3917



Kommentarer
Postat av: Mysan

bra att ni sponsrar mitt jobb tihi^^

2008-01-28 @ 19:32:00
URL: http://mysackan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback