sova!

nu ska jag snart sova.. ska bara titta runt lite till. tråkigt att sova ensam, men ska ringa min darling när jag lagt mig och prata så jag iallafall får somna till hans fina röst (:

imorgon ska jag inte ta sovmorgon utan ska upp och gå till dbtn och sen hem och träna till blossom och sen ta en runda nere i centrum och kika efter fina vita underkläder till bröllopsnatten. har lite altenativ och h&m är ju bra och inte allt för dyrt. känns skönt att man kan småhandla lite till den stora dagen lite i taget, så inte allt kommer som en chock sen.

jag är inte alls trött, känns som jag skulle kunna gå ut och gå.. men då blir jag aldrig trött. så det skippar vi (; hoppas att ni sover gott, så hörs vi imorgon!

kram! ♥




Kommentarer
Postat av: Helena

http://www.bildproffsen.se/
Fina bilder på bröllp =)+ attd et var en ung tjej med där =)
vet att ni bokat med råckade bara gå förbi denna sida =)

2008-01-17 @ 12:58:44
Postat av: Helena

LKna du inte komma in på msn =) har nått kul att berätta! =)

2008-01-17 @ 14:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback