sovdax!

nu är jag jättetrött, har vädrat ut i sovrummet hela kvällen så det ska bli skönt att sova. en snabbdusch och sen hoppa i säng med inredningstidningar (: imorgon är mitt hjärta ledig, så skönt.. vi ska veckohandla mat så jag har letat massa goda recept på nätet och skrivit ner.. sen blir det kanske en fika tillsammans på ett fik här i huddinge och sen filmkväll. ska bli mysigt, han jobbar en hel del nu..! han har fått fast nu iallafall. och kommer tjäna tjugotusen ut varje månad. skönt skönt. det betyder att vi kan lägga undan tiotusen i månaden tillsammans. sen får vi 41000 till bröllopet sammanlagt..! så om vi sparar ihop 10 tusen i månaden kommer vi spara ihop 50.000 själva och 41 tusen + 50 tusen = 91 tusen. både bröllop och bröllopsresa till thailand blir betalat med fickpengar och allt. skönt! jag längtar som en tok, både till bröllop och resan. koh samui åker vi till den här gången. det ska tydligen vara det ultimala stället att fira sin bröllopsresa på! vita stränder och turkost vatten tackar vi inte nej till. thailand är verkligen underbart. sist vi var där red vi på elefant, jag hade skitkul, men alex var mest skraj, stackarn! hihi. ska iallafall bli riktigt mysigt!

men nu ska jag duscha och sen sussa. godnatt! ♥

image3742



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback