tack så mkt!

åh nu är jag glad igen. hatar när saker i designen på bloggen strular sig. det finns en jättesnäll tjej som hjälpt mig, så nu kan även ni som kollar min blogg i mozilla se min header :D bra va!

bröllopsprogramet var jättebra, mkt bra tips, fast det hade gärna fått hålla på lite längre. men bra var det (: vi satt som klistrade både jag och alex. nu ska vi dyka i säng, är fruktansvärt trött! ska se om jag orkar bläddra lite i min plaza interiör innan jag somnar. imorgon ska jag upp vid åtta och åka till gruppen. helst skulle jag vilja sova. men varför slarva bort att jag faktiskt ställt tillbaka dygnet nu? (:

dagens planer imorgon:

gå upp vid åtta och åka till dbt-gruppen kl 9-11.
hem, äta lunch och träna till blossom.
♥ städa, dammsuga, torka golven, plocka.
♥ ta en lång promenad med musik i öronen.
♥ 18:00 bli intervjuad och fotad av en tjej ang. mitt fd köpberoende.
♥ myskväll med tessan, film och sova över.

god natt och sov så gott (:



Kommentarer
Postat av: carin

Jag ser den fortfarande inte i mozilla =/

2008-01-09 @ 23:19:58
URL: http://carinparin.blogg.se
Postat av: fanny

carin: va konstigt :/ jag ser den i mozilla nu. prova att uppdatera sidan så kanske det går? kram:)

2008-01-10 @ 08:17:21
Postat av: carin

Ja nu går det =)försökte skriva det igår, men det ville inte fungera.. =)

2008-01-10 @ 09:50:28
URL: http://carinparin.blogg.se
Postat av: Syedlone

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2009-06-23 @ 09:49:36
URL: http://syedlone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback