träning.

älsklingen och jag har precis tränat här hemma. hah, va snygga vi är ^^ lyft massa vikter och gjort massa ryggövningar. nu är min hållning genast mycket bättre. ska snart ner i tvättstugan och tvätta.. skönt! få lite rena kläder. jag och helena ska ses imorgon istället inne i stan. lika bra det så kan jag hjälpa alex med tvätten. han jobbar ikväll så jag ska ta ner alla julsakerna, allt utom julstjärnorna i fönstrena och sätta upp de vanliga gardinerna ist. skönt. jag är lite smått trött på alla tomtar som står här och glor på mig. haha. så det ska jag fixa med ikväll. sen om jag hinner blir det film och bloggande såklart (: får passa på att sitta här när han är på jobbet.

nu har vi skrivit gästlista till bröllopet. ska faktiskt göra inbjudningkorten själva. det blir bra det (: och mer personligt. sen har jag ringt fotografen, hanna. vi gillar verkligen hennes bröllopsbilder. så nu får vi hoppas att hon har tid den 6 juni. hon tog mitt nr iallafall, nu är det bara att hålla tummarna. yes. här är en bild från hennes förra bröllopsjobb. vackert. mycket och fixa som sagt, men vi är duktiga så det här kommer gå så bra så ♥

ska samla ihop all vår tvätt nu och snart gå ner till tvättstugan. sen ska vi svänga förbi tygaffären, ska sy min vetekudde ikväll.. ett rött velourhjärta ♥

image3489



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback