trötter.

idag har jag varit så där skönt trött, inte sovit någonting och det är bra för jag är fortfarande trött och ikväll kommer jag sannerligen somna runt tio, elva (: härlig! glider runt här hemma i stor mjukisdress, raggsockar, duntofflor och uppsatt hår. ska snart ner till videobutiken och hyra film och köpa smågodis! yummi. men innan filmen ska jag ta och lägga mig i ett varmt bad. skönare att gosa in sig under täcket sen när man är ren (;

så nu blir det en liten promenad till videobutiken.. som liggen 2 min från vårat hus :P skönt att bo så nära allt. vi har pratat om att vi ska köpa bostadsrätt på södermalm sen.. alltså inne i stan. hade varit mysigt. högt i tak osv. nice.

filmen jag ska hyra heter iallafall "i know how killed me" med min favoritskådis Lindsay Lohan. hon är den vackraste tjejen jag vet. så det ska bli ett sant nöje att se på den (:

image3546



Kommentarer
Postat av: Helena

Ring mig när du ser detta, ring hem gumman... jag sitter vid tel... det är bara jag å joakim hemma nu!

2008-01-07 @ 21:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback