uppe med tuppen & alex (:

nu känns det som att jag vänt på dygnet. iallafall när jag vaknar halv sex och är jättepigg! galet. jaja (: gick upp med älsklingen som skulle till jobbet. gjorde matsäck åt honom med mackor och oboy ♥ och nu sitter jag och planerar bröllop och håller på med våran bröllops-sida som ni kommer få ta del av snart. där finns all information.. allt i från vart tårtan kommer ifrån till underhållning på bröllopet mm (: kul att fixa med sidan!

tänkte åka in till stan (helt ensam) tills affärerna öppnar.. ska gå till lagerhaus, åhlens och indiska. dom affärerna saknar jag i huddinge. hade dom funnits hade jag aldrig behövt åka härifrån :P eller bodyshop måste finnas också. huddinge hade body shop förut, men tog bort den :/ *besviken* så där ska jag vadra runt och titta på allt. det regnar ute, så jag måste köpa ett grönt paraply med spets på som jag såg på rean på hm förra gången jag var inne i stan. hihi. hoppas det finns kvar. sen sätter jag mig nog på nått mysigt fik och dricker lite grönt te. mysigt. ikväll ska jag och alex hem till helena på middag! sen efter det hem och sova. är faktiskt trött, fast det kan ju bero på att jag inte sov så många timmar i natt.. 1,5-2 kanske? :P vissa perioder sover jag 12 timmar och vissa knappt några. skumt det där. jaja. ska iallafall ta och hoppa in i duschen snart. men först blir det en kopp grönt te och inredningstidning i soffan under en mysig filt (:

puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback