vita tulpaner till min älskling.

köpte vita tulpaner på affären. han gillar tulpaner och det är ju bra för det gör jag med (: fina är dom också! har precis varit nere i tvättstugan en vända till. stoppade in ylletvätt och grått. ingen hade bokat tiden efter mig, så jag kommer smita iväg från våran myskväll ibland och fixa lite i tvättstugan. skönt att få undan allt. sen ska det bli ändring på våra tvättvanor! minst en tvätt tid i veckan. minst. vi har en hel del kläder jag och min sambo.

ska börja med maten nu och sen ner i tvättstugan en sväng till, och tappa upp ett mysig bad till alex innan han kommer hem, vilket är om 40 min. helst ska jag hinna dammsuga också. stressigt! (:

image3529




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback