1 månad som gifta

idag är det den 6 juli och det är en månad sen vi gifte oss. en helt underbar känsla som kom med bröllopet, sitter fortfarande i. vi är gifta. äkta makar. många tycker det är roligt att vi är så pass unga. det är gulligt (: det här var det bästa jag någonsin gjort. att gifta mig med alexander alltså. världens bästa man. jag vet att älsklingen har nått för sig.. någon överaskning, han sa det igår. och jag ska åka och köpa en sak till honom.. tror det blir björn borg kallingar dom gillar han mycket (: det är svårt att köpa någonting litet till någon som man vill ge hela världen till. ♥

gick upp precis. trött, men det gör inget. ska iväg snart. bara äta lite frukost.

ha en mysig dag! puss&kram.



älskar dig överallt annat älskling.



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Grattis på Månadsdagen! Ha en mysepysig dag med massa mys! KRAAAAAAM

Postat av: Angelica

Det är verkligen sant, det är svårt att hitta på något litet till någon man vill ge hela världen :-) Bra sagt! Otroligt fin bild också :-)



Kram!

2008-07-06 @ 18:37:29
URL: http://phassiondsgn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Wow!

Finns inte mkt att säga...

Perfekt bröllop ser det iaf ut att ha varit!

Vackraste bruden, bästa bröllopsbilderna!

Grattis!

2008-08-06 @ 01:36:16
URL: http://salkert.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback