äventyr i regnet

min älskling åkte till akuten i morse vid sju för att rönka nacken efter bilolyckan. och när jag vaknade kl elva så var han inte hemma ): så jag ringde honom och han satt fortfarande där och väntade. så jag klädde på mig, gick ut med adolf och tog bussen till huddinge sjukhus. det spöregnade och jag var helt blöt när jag kom fram :P gick och handlade varsinn macka, yoghurt, juice, bulle (inte till mig dock) och varm chocklad på pressbyrån och sen gick jag in på akuten och sa bestämt "hej, jag är här för att träffa min man" haha. måste ha sett rätt roligt ut, helt blöt och jävlig. fick gå in till rönken och sitta där och vänta några minuter, sen kom en glad alex ut (: han visste inte att jag åkt dit. så han blev jätteglad. och hungrig var han också så maten var uppskattad. min skatt. efter akuten åkte vi till naprapaten och behandlade alexanders rygg och nacke och nu har vi precis kommit hem. älsklingen sover en timme och jag ska ut med adolf och sen laga middag till oss. hoppas att han orkar med natten.. han har som sagt inte sovit någonting på över ett dygn :/

ikväll ska jag se på film. hyrde ju tre st i går och en har jag sett (: fick nya nr av sköna hem som jag ska lägga mig och läsa sen också. avbokade med tessan, dåligt väder och sen visste jag inte när jag skulle vara hemma från sjukhuset. det är mysigt att bara vara inne när det regnar utanför. ska tända massa ljus här sen och ta ett varmt bad. behöver det. sov jättedåligt inatt. adolf har skällt såfort han hört ett ljud... som var varannan timme ung. haha! tillslut fick han komma upp i sängen och låg där och pruttade och snarkade. tjockis! så bökade han runt och hamnade precis vid min kudde. så jag och adolf delade kudde.. mys va ^^

ska ta och röra mig ut med honom nu. ser ut som att det är lite uppehåll i regnet, får passa på. han är inte så förtjust i regn. sen ska jag laga middag. blir köttbullar med spaghetti och sallad. lätt och gott.

hörs sen. ha en mysig måndag! puss&kram på er (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback