Bortskämda

eftersom det är våran månadsdag som gifta idag så skämde vi bort varandra lite extra (: vi åkte till farsta centrum och gick åt olika håll och shoppade lite till varandra.

det här fick min älskling av mig:







köpte hans favorit handsalva från body shop med hampa i. luktar ljuvligt och är jättebra för torra händer. ett par björn borg kalsonger i grönt och gult och ett kort (:

jag fick:



spraylotion som luktar skitgott! dryg och perfekt att smörja in kroppen med. från body shop.



min favorit body butter från body shop fick jag (:



vita gerbia blommor (: och typ.. dill :P hihi. vet någon vad det gröna heter? (:

sen bjöd han ut ,ig på restaurang. jag åt sjöunga på planka med vit vinssås och mos och älsklingen åt plankstek med bearnaisesås och mos. mums!

han har precis åkt till jobbet nu. vi var och hyrde tre filmer till mig. så jag ska ta en dusch (efter jag tränat till blossom) och sätta mig och mysa i soffan.



Kommentarer
Postat av: allicen

Har ingen aning om vad det där gröna heter på riktigt... jag kallar det också för dill :)

Kanske får du vara lite uppmärksam så inte dina katter äter upp det dock! Min katt blir alldeles tokig när det kommer in sånt där här hemma... säkert inte farligt, men inte heller så snyggt med bara stumpar kvar =)

2008-07-06 @ 20:46:39
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Amie

Åh jag skulle behöva köpa sån där salva till Sebbes händer, dom är också torra :(

Vi får kolla upp det där med salsa gumman, helt klart! :)

2008-07-07 @ 03:49:43
URL: http://enamorada.blogg.se/
Postat av: Marielle

Haha DILL;). Söto jag skrattade här för mig själv, du fick mig lite gladare:p!

2008-07-07 @ 18:18:46
URL: http://d

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback