Design: simon & tomas!

snart börjar ett av mina favorit program (: det ska vi se på. älsklingen ligger på divanen och läser boken han fick av mig. han har bara några sidor kvar. sen ska jag låna den tänkte jag! det har verkligen varit en mysig kväll här hemma. myst runt i pyjamas och tofflor, legat på sängen och bläddrat i nya ellos höst katalog som kom idag. mycket fint. funderar på att beställa lite saker. en sak som jag måste ha iallafall (:

vi åt god middag på balkongen som älsklingen lagat. gott! och himla mysigt (:

nu börjar det. hörs sen. puss



Kommentarer
Postat av: tessan

saknar dig mitt hjärta! :( vill vara hos dig och känna din närhet! saknar min bästis så himla mycket <3 Älskar dig! hoppas du och alex mår bra?! Hoppas han känner sig piggare och bättre i kroppen efter krocken? Vart lite orolig där för honom, men han är stark och tuff :D hälsa från oss så mkt! nu ska jag lägga mig och sova sen upp och jobba sen fredag!! :)

puss puss din THERESE <3<3<3

2008-07-03 @ 22:08:55
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback