döhett

har spenderat min dag ute i solen på balkongen med ett glas vatten och plaza tidning. nu sitter jag i soffan och kikar på top modell tror jag att det är. har ätit lunch nyss, blev jättehungrig och lagade lite mat. det blev wienerschnitzel, ris och ett glas vatten. nu håller jag mig till middagen som kommer ätas runt nio ikväll. älsklingen min kommer hem runt halv nio och då skulle också kille komma och köpa bumling lampan. alle ska förbi min mamma efter jobbet och hämta lampan som är kvar där och även våran ac som vi köpte från bosch. har inte behövt den på hela sommaren, men idag har det faktiskt varit varmt här inne. phu! kan bero på att jag suttit i solen kanske och är varm själv ^^

ska ta och städa lite här hemma snart, men det måste verkligen bli svalare, kommer dö annars.. ibland vill man kunna prata med katterna så dom förstå precis vad man säger. vill öppna alla fönster på vid gavel och göra korsdrag NU :P

imorgon ska vi upp vid halv sex och åka till byggvaruhuset som öppnar. maria frågade vilket det är och jag kommer faktiskt inte ihåg namnet på det :/ får vi se om vi blir bland dom femtio första ^^ ska bli kul! ska påminna alle och hämta hem den oragna regnjackan han ska låna av min mamma.

nu - tv.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback