Frukost på balkongen

underbart väder ute. satt just och åt frukost på balkongen. vi har skugga på våran balkong och det tackar och bugar vi för. klarar inte av att sitta direkt i solen mitt på dagen. mango och banan smoothien var himla god. ska göra en till älsklingen sen när han vaknar. idag ska vi ut i solen och mysa jag och alle. ta en filt med oss, vatten, katterna och bara mysa. ska bli skönt. sen ska vi ta en sväng förbi södermalm och köpa fotoalbumet. fotografen är på semester nu, men sen kommer vi får våra bröllopsbilder och då ska vi klistra in dom fina bilderna (: mysigt!



våran utsikt från balkongen. där borta ligger vattnet. tar ca 15 min att gå till sandstranden.



min frukost.



Kommentarer
Postat av: allicen

Haha! du hade mango idag :) jag provade äntligen min med kokos o mango och den va hur god som helst, tänkte direkt att jag skulle tipsa dig :)

2008-07-27 @ 21:58:21
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback